luni, 31 martie 2014

Green smoothie cu mar si telina

Mi-a fost greu sa accept ca voi bea vreodata smoothie verde....citeam despre ele,dar nu ma inchipuiam vreodata ,macar gustand asa ceva.....Iata ca smoothie-urile verzi au devenit permanente in viata mea,adaptandu-le retetele si ingredientele dupa gusturile mele si dupa dispozitia zilnica...de ce nu....
De exemplu dupa o zi grea,obositoare ,aleg o varianta fresh,dar care sa contina citrice in special lamaie,al carui miros imi place teribil.Nu va ascund faptul ca si parfumurile mele preferate ,folosite vara are note fresh de lamaie si menta....Deh...chestie de gust
Iata o reteta cu care ma voi delecta astazi,ca tot v-am povestit despre ea.
Ingrediente(pentru o portie):
-o mana de frunze de spanac

-1 mar verde,decojit ,fara seminte
-1 tulpina de telina verde Apio
-1/2 castravete fara coaja si seminte
-100-200 ml apa plata,dupa cat de lichid il dorim
-zeama de la o jumatate de lamaie
Mie imi place sa mai adaug 1 lingurita praf de grau verde,si o lingurita de fibre de canepa.
Il asezonam dupa gust.....il dorim dulceag,punem cateva picaturi de stevie sau sirop de agave,il dorim sarat,un varf de cutit de sare....
Ingredientele le dam la blender 10-20 secunde.
Repet...ne putem juca cu ingredientele dupa bunul plac si gust......retetele sunt nenumarare si delicioase.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu