duminică, 30 martie 2014

Salata de fenicul cu mar

Bulbul de fenicul  este pentru mine o noutate,ne-am dat "bonjour" de cateva ori prin supermarket-uri ,dar nu s-a creat asa o "chimie intre noi" sa ma determine sa-l si iau acasa.
Ieri imi doream o salata fresh,mai deosebita de ce mancasem pana acum,si,de data aceasta feniculul mi s-a parut un ingredient inderesant de la care sa prinda contur salata mea.
L-am adus acasa,l-am asezat langa un mar ,o ceapa,si reteta a inceput timid sa se "lege".
Am folosit la salata( pentru o persoana):
-1/2 bulb de fenicul cu tot cu frunze
-1 mar
-1 ceapa mica 
-ulei de susan
-sare
-cateva picaturi de lamaie
Bulbul de fenicul si marul le-am taiat cat de subtiri am putut(in lipsa unei mandoline),ceapa ,de asemenea,am asezonat,si ne-am asezat la degustat.....Era bun...dar parca lipsea ceva.....Gustul s-a completat perfect cu cateva seminte de pin,prajite usor intr-o tigaie ,fara nici un fel de ulei.
O salata usoara,delicioasa,sanatoasa si foarte usor de preparat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu